Potřebujete poradit? Zavolejte na číslo 800 505 090

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV

Luxusní komfort a vynikající brzdění a ovladatelnost na mokrých vozovkách.

  • Vysoká přilnavost pro jednodušší brzdění a ovládání
  • Plynulé ovládání, na které se můžete spolehnout, i když jedete rychle
  • S těmito pneumatikami přinášejícími vysokou přilnavost budete jezdit sebejistě a s naprostou kontrolou

Popis

Luxusní komfort a vynikající brzdění a ovladatelnost na mokrých vozovkách.

Luxusní komfort a vynikající brzdění a ovladatelnost na mokrých vozovkách.

  • Vysoká přilnavost pro jednodušší brzdění a ovládání
  • Plynulé ovládání, na které se můžete spolehnout, i když jedete rychle
  • S těmito pneumatikami přinášejícími vysokou přilnavost budete jezdit sebejistě a s naprostou kontrolou
Technologie RIM PROTECTION

Technologie RIM PROTECTION

Tato technologie se vztahuje k tlustší části umístěné v dolní části bočnice blízko ráfku, která chrání ráfek a pneumatiku před obrubníky. Velmi důležité u vozidel určených pro konečnou rozvážku (časté zastavování a rozjíždění).

Videa

Goodyear: Eagle F1 Asymmetric 3 SUV – Optimized Construction
Goodyear: Eagle F1 Asymmetric 3 SUV - Grip Booster
Goodyear: Eagle F1 Asymmetric 3 SUV - Active Braking

Připraven pro elektrická vozidla (EV)

EV-ready

Všechny nové a stávající pneumatiky Goodyear jsou optimalizovány tak, aby poskytovaly vynikající výkon pro elektrická vozidla i vozidla s interním spalovacím motorem (ICE), jak dokládá nové logo Goodyear EV-Ready, které bylo zavedeno na bocích všech nových náhradních pneumatik od začátku roku 2024.

Goodyear vyvinul soubor technologií, které vyhovují jak EV, tak i jiným pohonným jednotkám, včetně:

  • Technologie SoundComfort: Řidiči jsou více vnímaví k hluku vytvořenému interakcí pneumatik s vozovkou, jelikož nejzřetelnější změnou u EV je to, jak tiché je vozidlo. Aby byla cesta s EV co nejtišší, má technologie SoundComfort potenciál snížit vnitřní hluk až o 50%.
  • Technologie Mileage Plus: Jelikož jsou EV těžší než tradiční vozidla, může dojít k většímu opotřebení pneumatik elektrických vozidel. V kombinaci s okamžitým točivým momentem to může způsobit rychlejší opotřebení standardních pneumatik, závislé také na jízdním chování. Použitím technologií jako je Mileage Plus Technology může například pneumatika Goodyear EfficientGrip Performance 2 řidičům poskytnout až o 50% více ujetých kilometrů než jeho předchůdce.
  • Technologie snížení valivého odporu: Technologie snížení valivého odporu Goodyear přispívá ke snižování spotřeby energie a prodlužování dojezdu. Prodloužení dojezdu lze dosáhnout optimalizací struktury pneumatiky ve spojení s vývojem inovativních složení a aerodynamickým laděním designu bokové stěny.
Výhody
Eagle F1 Asymmetric 3 SUV - Letní Tire - 295/45/R20/114Y
Krátká brzdná dráha na mokrých i suchých vozovkách
Díky technologii ActiveBraking nabízí naše pneumatika pro vozy SUV lepší kontakt s vozovkou při brzdění, takže můžete za mokra i za sucha zastavit na kratší vzdálenost.
Silná přilnavost
Pneumatika Eagle F1 Asymmetric 3 SUV je vyrobena pomocí unikátní směsi Grip Booster, která zlepšuje přilnutí pneumatiky k povrchu vozovky, a nabízí tak silnou přilnavost.
Stabilní ovladatelnost při vyšších rychlostech
Tato robustní, lehká pneumatika používá konstrukční technologii optimalizovanou pro vozidla SUV, která nabízí lepší ovladatelnost, stabilitu a menší opotřebení běhounu a valivý odpor.

Označení pneumatik EU

Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, 295/45 R20 114Y označení pneumatik EU – hodnocení přilnavosti za mokra: A, hodnocení spotřeby paliva: C, hodnocení hluku: 71 dB Eagle F1 Asymmetric 3 SUV, 295/45 R20 114Y označení pneumatik EU – hodnocení přilnavosti za mokra: A, hodnocení spotřeby paliva: C, hodnocení hluku: 71 dB
C
Palivová hospodárnost
Parametr úspory paliva vyjadřuje míru valivého odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem umožňuje snížit spotřebu paliva, protože k pohybu vyžaduje méně energie.
A
Přilnavost za mokra
Záběr na mokrém povrchu je měřítkem schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
A
Vnější hluk
Vnější hluk vydávaný pneumatikou, v decibelech Hlučnost je klasifikována od A (tichá) do C (hlasitá).

 *Poslední sledovaná cena těchto služeb na polském trhu. Aktuální cena bude stanovena vybranou servisní stanicí řetězce Premio.