Tvar Ultra-V - Spolehlivá výkonnost na mokrých vozovkách
Znatelně výraznější tvar do V dále vylepšuje odolnost proti aquaplaningu tím, že zvyšuje schopnost pneumatiky odvádět vodu z běhounu dříve, což napomáhá přilnavosti za mokra a brzdění.
Hrany ve více směrech - Spolehlivá ovladatelnost na sněhu
Díky přidanému zvlněnému tvaru lamel v kombinaci s rovnými a podélnými lamelami jsou hrany zkosené do více směrů, což zlepšuje záběr pneumatiky na sněhu a vede k lepší přilnavosti.
Polymerová směs - Pneumatika, která šetří náklady: dlouhá životnost a nízká spotřeba paliva
Odolnost běhounu proti opotřebení umožňuje větší kilometrovou životnost, zatímco jeho schopnost produkovat méně tepla a spotřebovávat méně energie zvyšuje úsporu paliva.
Parametr úspory paliva vyjadřuje míru valivého odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem umožňuje snížit spotřebu paliva, protože k pohybu vyžaduje méně energie.
C
Přilnavost za mokra
Záběr na mokrém povrchu je měřítkem schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
B
Vnější hluk
Vnější hluk vydávaný pneumatikou, v decibelech Hlučnost je klasifikována od A (tichá) do C (hlasitá).
Přilnavost na sněhu
Pneumatiky se symbolem sněhové vločky proti alpskému štítu mají kratší brzdnou dráhu na zasněžených silnicích, což je důležité pro zajištění bezpečnosti v zimě při jízdě na zasněženém povrchu. U osobních automobilů je piktogram udělen na základě měření brzdné dráhy vozidla při počáteční rychlosti 25 km/h na zhutněném sněhu nebo na základě měření tažné síly pneumatiky. U nákladních vozidel je piktogram udělen na základě měření odezvy pneumatik na zrychlení.
*Poslední sledovaná cena těchto služeb na polském trhu. Aktuální cena bude stanovena vybranou servisní stanicí řetězce Premio.