Potřebujete poradit? Zavolejte na číslo 800 505 090

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Luxusní komfort a vynikající brzdění a ovladatelnost na mokrých vozovkách.

  • Kratší brzdná dráha na mokré vozovce
  • Pocit jako při sportovní jízdě na suchém povrchu

Popis

Luxusní komfort a vynikající brzdění a ovladatelnost na mokrých vozovkách.

Eagle F1 Asymmetric 5 nabízí skvělé brzdění a ovladatelnost na mokrých i suchých silnicích. Její brzdný výkon spočívá v optimalizované směsi a běhounu, který se stará o vysokou přilnavost. Tuhá konstrukce vede k přesnému přenosu jízdního výkonu, což v důsledku přináší optimalizovanou ovladatelnost na suchu.

  • Kratší brzdná dráha na mokré vozovce
  • Pocit jako při sportovní jízdě na suchém povrchu
Technologie RIM PROTECTION

Technologie RIM PROTECTION

Tato technologie se vztahuje k tlustší části umístěné v dolní části bočnice blízko ráfku, která chrání ráfek a pneumatiku před obrubníky. Velmi důležité u vozidel určených pro konečnou rozvážku (časté zastavování a rozjíždění).

Videa

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5: Impulse Control Compound
Power Cushion - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5
Active Braking Technology - Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5

Co ukazují výsledky testů

Od roku 1898 vyvíjíme inovativní řešení. Naše pneumatiky jsou nejen inovativní, ale také vysoce oceňované odborníky.

Pneumatiky Goodyear jsou testovány nezávislými evropskými motoristickými časopisy a často zaujímají přední příčky.

Každý nový model je testován našimi inženýry na základě více než 50 výkonnostních kritérií. Díky tomu víme, že každá pneumatika Goodyear zajišťuje lepší pohodlí při jízdě.

 

  • Vi Bilägare, issue 5/2020
    Vi Bilägare, issue 5/2020

    Rozměr: 225/60 R18

    2. z 8 testovaných značek
  • Tuulilasi, Issue 3/2020
    Tuulilasi, Issue 3/2020

    Rozměr: 225/60 R18

    2. z 8 testovaných značek

Připraven pro elektrická vozidla (EV)

EV-ready

Všechny nové a stávající pneumatiky Goodyear jsou optimalizovány tak, aby poskytovaly vynikající výkon pro elektrická vozidla i vozidla s interním spalovacím motorem (ICE), jak dokládá nové logo Goodyear EV-Ready, které bylo zavedeno na bocích všech nových náhradních pneumatik od začátku roku 2024.

Goodyear vyvinul soubor technologií, které vyhovují jak EV, tak i jiným pohonným jednotkám, včetně:

  • Technologie SoundComfort: Řidiči jsou více vnímaví k hluku vytvořenému interakcí pneumatik s vozovkou, jelikož nejzřetelnější změnou u EV je to, jak tiché je vozidlo. Aby byla cesta s EV co nejtišší, má technologie SoundComfort potenciál snížit vnitřní hluk až o 50%.
  • Technologie Mileage Plus: Jelikož jsou EV těžší než tradiční vozidla, může dojít k většímu opotřebení pneumatik elektrických vozidel. V kombinaci s okamžitým točivým momentem to může způsobit rychlejší opotřebení standardních pneumatik, závislé také na jízdním chování. Použitím technologií jako je Mileage Plus Technology může například pneumatika Goodyear EfficientGrip Performance 2 řidičům poskytnout až o 50% více ujetých kilometrů než jeho předchůdce.
  • Technologie snížení valivého odporu: Technologie snížení valivého odporu Goodyear přispívá ke snižování spotřeby energie a prodlužování dojezdu. Prodloužení dojezdu lze dosáhnout optimalizací struktury pneumatiky ve spojení s vývojem inovativních složení a aerodynamickým laděním designu bokové stěny.
Výhody
Eagle F1 Asymmetric 5 - Letní Tire - 245/40/R18/97Y
Vysoce jemná směs s extra dávkou siliky
Kratší brzdná dráha na mokrém i suchém povrchu
Rozšíření kontaktní plochy při brzdění
Kratší brzdná dráha na mokrém i suchém povrchu
Pevné spojení kostry a dezénu
Přesný přenos výkonu pro vynikající ovladatelnost na suchu

Označení pneumatik EU

Eagle F1 Asymmetric 5, 245/40 R18 97Y označení pneumatik EU – hodnocení přilnavosti za mokra: B, hodnocení spotřeby paliva: A, hodnocení hluku: 70 dB Eagle F1 Asymmetric 5, 245/40 R18 97Y označení pneumatik EU – hodnocení přilnavosti za mokra: B, hodnocení spotřeby paliva: A, hodnocení hluku: 70 dB
A
Palivová hospodárnost
Parametr úspory paliva vyjadřuje míru valivého odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem umožňuje snížit spotřebu paliva, protože k pohybu vyžaduje méně energie.
B
Přilnavost za mokra
Záběr na mokrém povrchu je měřítkem schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
B
Vnější hluk
Vnější hluk vydávaný pneumatikou, v decibelech Hlučnost je klasifikována od A (tichá) do C (hlasitá).

 *Poslední sledovaná cena těchto služeb na polském trhu. Aktuální cena bude stanovena vybranou servisní stanicí řetězce Premio.