Tato technologie se vztahuje k tlustší části umístěné v dolní části bočnice blízko ráfku, která chrání ráfek a pneumatiku před obrubníky. Velmi důležité u vozidel určených pro konečnou rozvážku (časté zastavování a rozjíždění).
Výhody
Skvělá ovladatelnost a zatáčení
Dezén běhounu pneumatiky Sport Maxx TT efektivněji roznáší tlak po celé pneumatice a zlepšuje tak ovládání za mokra a za sucha. Hladké přechody z přímé jízdy do zatáček poskytují více času na vnímání podnětů z vozovky a případnou reakci, a to i ve vysokých rychlostech. Tuhé ramenní bloky dodávají vyšší stabilitu v zatáčkách.
Vynikající přilnavost a brzdění
Skvělá přilnavost a intenzivnější brzdění za mokra i za sucha díky jedinečné směsi běhounu s obsahem nanočástic používaných pro závodní automobily. Přilnavost dále zlepšuje asymetrické uspořádání běhounu. V dálniční rychlosti tak budete mít lepší kontrolu.
Přesné řízení díky kevlarové technologii
Model SP Sport Maxx TT využívá technologii Kevlar® společnosti DuPont™ a posouvá tak výkon na vyšší úroveň. Bočnice jsou díky této směsi tužší, což vede k větší přesnosti řízení. Technologie Dunlop Touch zajišťuje vysokou citlivost a odezvu vozovky.
Označení pneumatik EU
C
Palivová hospodárnost
Parametr úspory paliva vyjadřuje míru valivého odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem umožňuje snížit spotřebu paliva, protože k pohybu vyžaduje méně energie.
B
Přilnavost za mokra
Záběr na mokrém povrchu je měřítkem schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
B
Vnější hluk
Vnější hluk vydávaný pneumatikou, v decibelech Hlučnost je klasifikována od A (tichá) do C (hlasitá).
*Poslední sledovaná cena těchto služeb na polském trhu. Aktuální cena bude stanovena vybranou servisní stanicí řetězce Premio.