Při jízdě na kluzkých zimních silnicích je správná odezva vozu zcela zásadní. Pneumatika SP Winter Response využívá technologii Dunlop Touch. Tato sada pokročilých prvků umožňuje lepší přenos podnětů z povrchu vozovky.
Vyrovnaný výkon na sněhu, ledu a za mokra
SP Winter Response je odpovědí na měnící se požadavky jízdy v zimě. Asymetrický vzorek dezénu využívá různé zóny k různým účelům. Výsledkem jsou vyrovnané vlastnosti v moku, na sněhu i na ledu.
Vynikající přilnavost za chladného počasí
Pneumatika SP Winter Response využívá směs běhounu s vysokým obsahem siliky, která zachovává elasticitu i při nízkých teplotách. Zvyšuje se tak záběr na sněhu a ledu.
Vynikající záběr na sněhu
Důvěřujte si i v náročných sněhových podmínkách. Dezén běhounu využívá dva typy lamel, které dohromady udržují dobrý záběr, brzdění a zatáčení na sněhu.
Označení pneumatik EU
D
Palivová hospodárnost
Parametr úspory paliva vyjadřuje míru valivého odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem umožňuje snížit spotřebu paliva, protože k pohybu vyžaduje méně energie.
C
Přilnavost za mokra
Záběr na mokrém povrchu je měřítkem schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
B
Vnější hluk
Vnější hluk vydávaný pneumatikou, v decibelech Hlučnost je klasifikována od A (tichá) do C (hlasitá).
Přilnavost na sněhu
Pneumatiky se symbolem sněhové vločky proti alpskému štítu mají kratší brzdnou dráhu na zasněžených silnicích, což je důležité pro zajištění bezpečnosti v zimě při jízdě na zasněženém povrchu. U osobních automobilů je piktogram udělen na základě měření brzdné dráhy vozidla při počáteční rychlosti 25 km/h na zhutněném sněhu nebo na základě měření tažné síly pneumatiky. U nákladních vozidel je piktogram udělen na základě měření odezvy pneumatik na zrychlení.
*Poslední sledovaná cena těchto služeb na polském trhu. Aktuální cena bude stanovena vybranou servisní stanicí řetězce Premio.