Tato technologie se vztahuje k tlustší části umístěné v dolní části bočnice blízko ráfku, která chrání ráfek a pneumatiku před obrubníky. Velmi důležité u vozidel určených pro konečnou rozvážku (časté zastavování a rozjíždění).
Výhody
Optimalizovaná kontaktní plocha
Rovnoměrné rozložení tlaku a maximální kontaktní plocha s vozovkou se celkově promítají do výborných jízdních vlastností na suchu
Směs běhounu s dlouhou výdrží
Nová běhounová směs se stará o trvale dobré vlastnosti spojené s opotřebením
Plnosiliková směs
Plnosilikové složení s trakční pryskyřicí zajišťuje změnu tvaru pneumatiky, která se tak lépe „přilepí“ k vozovce
Označení pneumatik EU
B
Palivová hospodárnost
Parametr úspory paliva vyjadřuje míru valivého odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem umožňuje snížit spotřebu paliva, protože k pohybu vyžaduje méně energie.
B
Přilnavost za mokra
Záběr na mokrém povrchu je měřítkem schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
B
Vnější hluk
Vnější hluk vydávaný pneumatikou, v decibelech Hlučnost je klasifikována od A (tichá) do C (hlasitá).
*Poslední sledovaná cena těchto služeb na polském trhu. Aktuální cena bude stanovena vybranou servisní stanicí řetězce Premio.