Potřebujete poradit? Zavolejte na číslo 800 505 090

Dunlop Winter Sport 5

Přilnavost potřebná na nevyzpytatelných zimních cestách

  • Výborná příčná přilnavost na kluzkém povrchu
  • Vylepšený výkon na cestách pokrytých sněhem
  • Ochrana před aquaplaningem
  • Úspora paliva

Popis

Přilnavost potřebná na nevyzpytatelných zimních cestách

  • Výborná příčná přilnavost na kluzkém povrchu
  • Vylepšený výkon na cestách pokrytých sněhem
  • Ochrana před aquaplaningem
  • Úspora paliva

Videa

Výhody
WINTER SPORT 5 - Zimní Tire - 205/55/R16/91H
Výborná příčná přilnavost na kluzkém povrchu
Inovativní úhlové střední lamely jsou delší, což zlepšuje jejich uvolňovací schopnost i přilnavost k povrchu a zajišťuje tak skvělou příčnou přilnavost na kluzké mokré vozovce.
Ochrana před aquaplaningem
Hlubší drážky v běhounu umožňují pneumatice Winter Sport 5 odčerpávat větší množství vody a bláta, čímž snižují nebezpečí aquaplaningu a pomáhají vám udržet kontrolu na mokrém povrchu.
Vylepšený výkon na cestách pokrytých sněhem
Pneumatika Winter Sport 5 obsahuje zvýšený počet bloků, které znamenají dodatečné okraje při kontaktu s povrchem vozovky a poskytují vám skvělý záběr i výkon na sněhu.
Úspora paliva
Jedinečný design pneumatiky Winter Sport 5 umožňuje optimálně rozložit váhu na pneumatice, což vede k nižšímu valivému odporu a vyšší úspoře paliva.

Označení pneumatik EU

C
Úspora paliva
Parametr úspory paliva vyjadřuje míru valivého odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem umožňuje snížit spotřebu paliva, protože k pohybu vyžaduje méně energie.
B
Přilnavost za mokra
Záběr na mokrém povrchu je měřítkem schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
B
Vnější hluk
Vnější hluk vydávaný pneumatikou, v decibelech Hlučnost je klasifikována od A (tichá) do C (hlasitá).
Záběr na sněhu
Pneumatiky se symbolem sněhové vločky proti alpskému štítu mají kratší brzdnou dráhu na zasněžených silnicích, což je důležité pro zajištění bezpečnosti v zimě při jízdě na zasněženém povrchu. U osobních automobilů je piktogram udělen na základě měření brzdné dráhy vozidla při počáteční rychlosti 25 km/h na zhutněném sněhu nebo na základě měření tažné síly pneumatiky. U nákladních vozidel je piktogram udělen na základě měření odezvy pneumatik na zrychlení.